Vedat Muriqi gemileri yaktı: 'Bırakın Fenerbahçe'ye gideyim!'
Fenerbahçe'de 6-7 Haziran'da yapılacak olan olağanüstü genel kurulda başkanlık için yarışacak olan Aziz Yıldırım'ın anlaşmaya vardığı Vedat Muriqi, kulübü Mallorca'nın yüksek bonservis bedeli talebi sonrasında sarı-lacivertlilere gelmek için gemileri yaktı. İşte detaylar...
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)