Vedat Muriqi gemileri yaktı: 'Bırakın Fenerbahçe'ye gideyim!'

02/06/2026 - 10:21
0 1
Vedat Muriqi gemileri yaktı: 'Bırakın Fenerbahçe'ye gideyim!'
Fenerbahçe'de 6-7 Haziran'da yapılacak olan olağanüstü genel kurulda başkanlık için yarışacak olan Aziz Yıldırım'ın anlaşmaya vardığı Vedat Muriqi, kulübü Mallorca'nın yüksek bonservis bedeli talebi sonrasında sarı-lacivertlilere gelmek için gemileri yaktı. İşte detaylar...

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User