ABD bir tekneye saldırdı: 2 ölü, 6 kayıp
ABD Güney Komutanlığı (SOUTHCOM), Doğu Pasifik bölgesinde bir tekneye uyuşturucu taşıdığı iddiasıyla saldırı düzenledi. Hedef alınan teknede 2 kişinin hayatını kaybettiği, 6 kişinin kaybolduğu belirtildi.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)