Bakan Kacır'dan KOBİ'lere müjde: Üst limit 30 Milyon TL'ye çıkarıldı

06/06/2026 - 23:00
0 1
Bakan Kacır'dan KOBİ'lere müjde: Üst limit 30 Milyon TL'ye çıkarıldı
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, KOBİ'lerin yatırım, üretim ve rekabet gücünü artırmaya yönelik yürütülen KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı'nda önemli bir güncellemeye gidildiğini duyurdu. Yeni düzenlemeyle destek üst limiti 30 milyon TL'ye yükseltildi.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User