Bakan Memişoğlu tarih verip duyurdu: KPSS sonrası alımlar başlıyor

18/06/2026 - 23:00
Güncellendi: 3 günler önce
0 0
Bakan Memişoğlu tarih verip duyurdu: KPSS sonrası alımlar başlıyor

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, "2024 KPSS ile geçen sene 47 bin hekim dışı personel alımı yaptık. Ondan önce de iki dönem daha alım olmuştu. 2026 Eylül'deki KPSS sonrasında bu alımları planlayacağız. Yani 2026'nın sonunda bir alım planlıyoruz." dedi.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User