Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong'u kabul etti

19/06/2026 - 23:00
Güncellendi: 3 günler önce
0 0
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong'u kabul etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'ye resmi ziyarette bulunan Singapur Başbakanı Lawrence Wong'u Dolmabahçe Çalışma Ofisi'nde resmi törenle karşıladı. Türkiye-Singapur ilişkileri, bölgesel ve küresel konuların ele alındığı kabulde Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Singapur'un işbirliğini derinleştirmesinin önemli olduğunu, savunma, lojistik, havacılık, denizcilik ve finans başta olmak üzere birçok alanda ilişkilerin geliştirilmesi için gayret gösterileceğini ifade etti.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User