Enerji diplomasisinde yeni sayfa! Bakan Bayraktar: Almanya ile işbirliğini güçlendireceğiz

19/06/2026 - 23:00
0 1
Enerji diplomasisinde yeni sayfa! Bakan Bayraktar: Almanya ile işbirliğini güçlendireceğiz
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye ile Almanya’nın enerji ve maden alanlarında işbirliğini güçlendirme konusunda mutabık kaldığını açıkladı. Berlin yönetimi ise Türkiye’nin Avrupa’nın enerji arz güvenliğinde kritik rol oynadığını vurguladı.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User