İnternetten tanıştığı kadının davetiyle kafeye gitti, gasbedildi

18/06/2026 - 23:00
Güncellendi: 3 günler önce
0 0
İnternetten tanıştığı kadının davetiyle kafeye gitti, gasbedildi

İstanbul Beşiktaş’ta bir kafede anlaşmalı olarak çalışan kadınların, sosyal medya üzerinden tanıştıkları erkekleri mekâna davet ettiği, mağdurlara şantaj ve tehditle yüksek tutarlı hesaplar ödetildiği iddia edildi. İtiraz eden kişilerin darbedildiği öne sürüldü. Şikâyetlerin artması üzerine polis ekipleri kafeye operasyon düzenledi.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User