İran Dışişleri: "İran'ın ABD'ye güveni yok"

15/06/2026 - 23:00
0 1
İran Dışişleri: "İran'ın ABD'ye güveni yok"
İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü İsmail Bekayi, Tahran ve Washington hattındaki anlaşmaya dair açıklamalarda bulundu. İranlı sözcü, anlaşmaya rağmen Tahran'ın Washington'a derin bir güvensizlik olduğunu söyledi. ABD ve İsrail'in bu savaşı kaybettiğini öne sürdü.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User