Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Hattı'nda metro raydan çıktı: 3 kişi hastaneye kaldırıldı
M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Hattı'nda sefer yapan metro raydan çıktı. Kazada yaralanan 3 kişi hastaneye kaldırıldı.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)