Kumpirden ölüme tepki çeken tazminat
İzmir'in Buca ilçesinde 2024 yılında Servet Polat yediği kumpirden zehirlenerek yaşamını yitirmişti. O ölüme ilişkin Polat'ın çocuklarının açtığı davada sonuçlandı. Mahkeme iki çocuğa 50'şer bin lira tazminat ödenmesine hükmetti.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)