Protestolar arttı: Ülkede OHAL ilan edildi
Bolivya Devlet Başkanı Rodrigo Paz, haftalardır süren hükümet karşıtı protestoların ardından olağanüstü hal (OHAL) ilan edildiğini bildirdi.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)