Trabzonspor, play-off'a veda etti!
Trabzonspor, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi Play-Off çeyrek final ikinci maçında Bahçeşehir Koleji'ne evinde 94-78 mağlup oldu ve seride 2-0 geriye düşerek elendi.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)