Trump Hürmüz Boğazı'nın açıldığını duyurdu
ABD Başkanı Donald Trump, petrol yüklü tanker gemilerinin Hürmüz Boğazı'ndan geçmeye başladığını bildirdi. Trump, gemilerin "güvenli, emniyetli ve sorunsuz olan güney koridorunu kullandığını" kaydetti.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)