Trump'tan İran'la anlaşma yorumu sonrası yeni tehdit
Amerikan Başkanı Donald Trump, İran'la yaptıkları anlaşmayı övdü. "Tam istediğimiz gibi oldu." dedi. Anlaşmaya uymazsa İran'ı yeniden bombalayacakları tehdidinde bulundu. ABD Başkanı, İsrail Başbakanı Netanyahu'yla da anlaşmazlık yaşadıklarını itiraf etti.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)