ABD'de antidepresan kullanımını azaltmaya yönelik kampanya başlatıldı

06/05/2026 - 15:53
0 0
ABD'de antidepresan kullanımını azaltmaya yönelik kampanya başlatıldı

ABD Sağlık Bakanı Robert F. Kennedy Jr, ülkede çok fazla kullanılan antidepresan ilaçlarının azaltılması yönünde kampanya başlattıklarını bildirdi.

© TRT HABER

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User