Adli emanet soygunu şüphelileri Artvin'den İstanbul’a getirildi
İstanbul'daki Büyükçekmece Adliyesi’nin Adli Emanet Deposundan kilolarca altın ve gümüş çalınmasıyla ilgili soruşturmada yeni bir gelişme yaşandı. Gürcistan’da teslim olan 2 şüpheli İstanbul’a getirildi.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)