Eylem yapan Doruk Madencilik işçileri işverenle uzlaştı

16/06/2026 - 23:00
Güncellendi: 3 günler önce
0 0
Eylem yapan Doruk Madencilik işçileri işverenle uzlaştı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Doruk Madencilik bünyesinde çalışan maden işçileri ile işveren arasında uzlaşı sağlandığını, bu kapsamda işçi tarafının devam eden eylemlerini sonlandırma kararı aldığını bildirdi.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User