Bakan Bolat, OECD Bakanlar Konseyi Toplantısı'na katıldı
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Fransa'nın başkenti Paris'te katıldığı Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Örgütü (OECD) Bakanlar Konseyi Toplantısında ikili görüşmeler gerçekleştirdi.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)