Bakan Işıkhan: İşsizlik 2012'den bu yana en düşük seviyede

18/05/2026 - 23:00
0 0
Bakan Işıkhan: İşsizlik 2012'den bu yana en düşük seviyede

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 2026'nın ilk çeyreğinde yüzde 8,2 olarak gerçekleşen işsizlik oranının, 2012'den itibaren en düşük seviyesine gerilediğini açıkladı.

© TRT HABER

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User