Beşiktaş'ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi, Altay'la yeniden temas kurdu

28/05/2026 - 23:00
Güncellendi: 25 günler önce
0 0
Beşiktaş'ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi, Altay'la yeniden temas kurdu

Altay yönetiminin, eski Beşiktaş Başkanı ve iş insanı Ahmet Nur Çebi ile 6 Haziran’da İzmir’de bir araya geleceği öğrenildi. Gerçekleştirilecek görüşmede, İzmir temsilcisinin mevcut durumu ve kulübün geleceğine dair konuların ele alınacağı ifade edildi.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User