Beşiktaş'ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi, Altay'la yeniden temas kurdu
Altay yönetiminin, eski Beşiktaş Başkanı ve iş insanı Ahmet Nur Çebi ile 6 Haziran’da İzmir’de bir araya geleceği öğrenildi. Gerçekleştirilecek görüşmede, İzmir temsilcisinin mevcut durumu ve kulübün geleceğine dair konuların ele alınacağı ifade edildi.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)