Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü

20/05/2026 - 23:00
0 0
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Liderler, Türkiye-ABD ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel konuları ele aldı. Trump, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile yaptığı telefon konuşmasına ilişkin "Çok verimli bir telefon görüşmesi yaptım. Aramızda çok iyi bir ilişki var" dedi.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User