Şanlıurfa'da tarlalar kırmızıya büründü

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde bahar mevsimiyle birlikte açan gelincikler, tarlaları kırmızıya bürüyerek adeta görsel bir şölen oluşturdu.
Bu habere tepkiniz ne oldu ?
Beğendim
0
Beğenmedim
0
Sevdim
0
Güldüm
0
Şaşırdım
0
Duygulandım
0
Kızdım
0
Yorumlar (0)