Kuzey Koreli futbolcular 7 yıl sonra ilk kez Güney Koreye geldi

19/05/2026 - 10:00
Güncellendi: 1 ay önce
0 1
Kuzey Koreli futbolcular 7 yıl sonra ilk kez Güney Koreye geldi
Kuzey Kore’nin Naegohyang Kadın Futbol Kulübü, AFC Kadınlar Şampiyonlar Ligi yarı finali için Güney Kore’ye geldi. Böylece Kuzey Koreli sporcular, 7 yılı aşkın sürenin ardından ilk kez Güney Kore topraklarına ayak basmış oldu.

Bu habere tepkiniz ne oldu ?

Beğendim Beğendim 0
Beğenmedim Beğenmedim 0
Sevdim Sevdim 0
Güldüm Güldüm 0
Şaşırdım Şaşırdım 0
Duygulandım Duygulandım 0
Kızdım Kızdım 0

Yorumlar (0)

User